T
een maand geleden
Ik heb een geweldige ervaring gehad bij rijschool Drive Support. In één keer mijn rijbewijs gehaald, wat natuurlijk al super fijn is. Wat ik vooral prettig vond, is hoe flexibel het plannen van de lessen was en dat de uitleg altijd heel duidelijk was.



